Monday 16 April 2012

SELAMAT DATANG DEGREE !!


ASSALAMUALAIKUM :)

HAIII..rindunya lah nak update blog ni ha..padahal baru brape hari tak update kan?..hee..yelaa..budak baru la katekan..:P..

K lah..hari ni aku nak cerita sikit pasal masa depan aku..tanggal 1 April 2012 hari tu aku telah pon menamatkan pengajianku sebagai diploma student..waaa..besttnyeee..pelbagai dugaan dan halangan telah aku hadapi selama 3 tahun aku bergelar diploma student..hari hari yang penuh dengan assignment dan test aku harungi dengan tabah.. InsyaAllah aku akan tamatkan pengajian aku dengan CGPA yang agak baik..but depends on result sem 6 aku la..aku xtau la cmne result aku..risau gak sebenarnya..tapi tawakal je la kan..aku dah usaha yang terbaik time final exam aritu..

Hari ni aku telah pon setelkan permohonan aku tuk kemasukan ke degree di bermacam2 universiti..antaranya adalah UKM,UM,UPM,UiTM,UIAM n USM..

Pening woo nak setelkan bermacam2 mende yang setiap u nak..aku pohan melalui 3 saluran iaitu Uitm,UPU n USM..
Segala sijil2 aku kene cari balik..sijil berhenti skolah,sijil SPM,sijil MUET , sijil DIPLOMA..aduhaii..ponat2..tapi tapelah..demi masa depan aku kan..susah2 dulu tape,da dapat nati seronok2 la pula..hee..:D..

K lah..tu je aku nak cite sebenarnye..sebabb aku x sabar sgt nak masuk degree..kawan2 aku semua dah dalam sem2/3 kat degree..huu..tape lah..lambat skit je pon..lagipon aku bakal menggenggam segulung diplomaa ! :D

Itu saje tuk post aku kali ni..next time kite jumpe lagi k..adiosss..
SALAM :)

Nota Kakiku : Dah bace? Ace komen ke like ke =P

No comments:

Post a Comment