Friday 10 August 2012

Budget Shopping Raya ?


Assalamualaikum wbt :)

*Selamat Hari Raya, hari untuk kita bersuka ria, 
Mintak mak kuih sepotong, saya mau makan kerna perot kosong =) *
wahhh..nyanyi bagai toqqq..*betul ke lirik tuh -.- ..
mcam raya esok je..haha..
so, ape preparation korang tuk raya taun ni ?
baju raya 20 pasang ?
kasut raya 20 pasang ?


HAHA..

xya lah weii..ngarot je beli banyak2..
pakainye satu dua je pon sehari tuh..
Kalau pempuan beli banyak tuh xheranla,
dorg x kua jalan pon tp baju raya sampai 10 pasang,
haha, jangan mara naa !

Lau laki baju raya sampai 10 pasang itu sumpah PELIK bin AJAIB ! 
weiiiiiiii ! ko beli banyak2 buat ape? 

*aku kaya,suka hati aku la..
Ohhh..kaya je bleh memBAZIR la? 
puihhh..kalau setakat nak menunjuk bek xpaya la,
nak wat collection ? ouhh..

*yela,taun ni collection baju raya aku 10 pasang,
taun depan 20 pasang plak,
nnti bley la tunjuk kat cucu2 aku..ohh cmtu ea ?
xpaham betul la aku., beli satu dua je dah la.


*alah kau jeles la tuh,kau x dpt beli byk kn ?
HAHAHA  
Jeles ? sory naik lori la der. Tak hingin pon nak jeles sebab baju. HAHA
Baik aku simpan duit tu dlm bank wat bayar yuran kolej aku.
Terjamin gak masa depan. Ni baju berlambak, ad terjamin masa depan ?

*Market naik bohhh..
Market ? Ohh..lupa,mmg korang dah jadi 'barang' pon kan,
laa ni sume orang nak kena jual kat 'pasaran'
baru la dinamakan 'hot setafffffffpuihhh'

Uihh..*aku marah ka ni ?
eh dak aih..terkecewa je dgn sikap org2 la ni
suka sgt membazir..

*man vs woman

p/s : Bini aku nanti jgn nak shopping sgt lah kan..
HAHA..
xkesah la nak shopping,
yelaa duit abg kn tuk syg,duit syg tuk syg..hee..
tapi barang yg nak dibeli tuh kena la berbaloi..
jgn nak memBAZIR sgt lah..=D


*Nukilan @damTheWriter : 4.30 pm 21 Ramadhan*

Nota Kakiku : Dah bace? Ace komen ke like ke =P

1 comment:

  1. Haha, seronoklah sapa jadi bini lu bro =D Pemurah. kekeke.

    ReplyDelete