Wednesday 8 August 2012

Mahu Duit Raya? RM100 menanti!


Assalamualaikum wbt :)


Haiyaaa ! Contest lagi broooo ! haha.
 Pas sahur je td aku pon terus la membuka lappyku ini dan mengonline kan diri.
 Ofcoz la first thing first yg aku bukak my precious @damTheWriter kan. =P
Then cek plak cbox ad chat dari twinsresourcesmgt ni ! 
Contest bleh menang RM 100 woo. 
Sape tanak kan. 
So dengan pantasnye aku wat lah entry wajib ni =D

Syarat2nya kene upload 3 gamba ni, so here they are :)




Then kene wat karangan tajuk : 

"Saya paling layak memenangi duit raya ini kerana..."

kerana saya nak duit raya la bang oi =) 
Lagi satu sebab saya dah tolong anda menaikkan trafik blog anda, 
jadi mungkin saya layak dapat duit raya tuh. Haha..
Ngarot dah aku ni. 
Emm. Lagi sebab saya suka tolong blogger2 sekalian *baik x kat situ =) 
Kalau ada rezeki saya dapat la hadiah tu kan, 
Kalau xde mungkin bukan rezeki saya.
 K lah, sekian wasalam ;)

*Korang tanak ke hadiah tu ? rugi wehh. 
Bukan selalu ada contest camni. 
So jom lah join ramai2 bagi admin pening nak pilih siapa pemenang =P

Nak join just go to : twinsresourcesmgt 



*Nukilan @damTheWriter : 6.50 am 20 Ramadhan*


Nota Kakiku : Dah bace? Ace komen ke like ke =P

No comments:

Post a Comment