Wednesday 25 July 2012

@damthewriter start menaip ;)


Assalamualaikum wbt :)


Hai rakan-rakan maya sekalian..Nama diberi Mohammad Saddam Bin Mohamadon..Dilahirkan pada jam 12 ++ tengah hari pada 24 Jan 1991..No surat beranak I663323 *tibai je ni..HAHA..Aku tinggal di Rumah no tutt Jengka 17 Pahang darul Makmur..Yup memang aku tinggal di Felda n i'm proud of it..Biar pun ramai yang cakap teenage yang duduk di felda2 ni ramai yang rosak,but i'm not that type of person..I'm a person with my own vision n mission in my life..About my life ? Just letgone be bygone..Aku tak nak ingat kenangan lampau yang boleh merosakkan impian masa hadapan aku..Biarlah yang dah berlaku selama aku hidup 21 tahun 6 bulan dan 1 hari ni menjadi iktibar untuk aku berubah di masa hadapan..Orang kata 'buang yang keruh,ambil yang jernih' , itulah yang aku pegang sehingga kini..About my family,i'm 5th out of 5 siblings  n YES i'm the youngest one..I have 1 genius brother and 3 gorgeous sisters..I'm proud of them and grateful for having them in my life..About my studies, sekarang ni aku tengah tunggu untuk memulakan hari2 sebagai mahasiswa degree di Uitm S.Alam..Aku telah mendapat tawaran untung menyambung pelajaranku dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Kimia (Analisis Forensik) selama 3 tahun..Aku akan mendaftar di Kampus Utama pada 8.9.2012..*maybe,aku pun x sure =)..


About my personal details, nak tau ke? Adehh..ok lah..aku seorang yang simple tapi kadang2 seems complicated..Suka pikirkan benda yang belum terjadi lagi n suka pikir masalah yang bakal aku hadapi..*stress kan ? grrr..Tapi nak wat camne,Allah dah jadikan aku macam ni..redha je beb..this is the best for me for sure..=) Aku sangat suka berkawan dan bila berkawan aku akan lebihkan kawan dari segalanya accept Allah,Rasul n my Family..Aku akan cepat mesra dengan seseorang itu apabila dia mesra dengan aku..Tapi kalau dia wat taik,sombong semacam je so do i lah kan..just follow the flow la beb..=)


Bab makanan aku tak kisah sangat la rasanya..Yang penting HALAL dan sedap, lau x sedap memang x makan la kan..hee..Tapi yang paling aku suka adalah masak lemak, tak kisah la ayam ke,ikan ke,daging ke,ketam ke,udang ke,sayur ke..haa..asal masak lemak je aku tibai..lagi2 masak lomak cili api..kihkih..XD..Minum pon same ler..yang Halal n Sedap je..=)
Bab pakaian ? Hmm..aku bukan la jenis yang uptodate sangat dengan fesyen2 ni, yela duk kampung je kan..watpe la nak berfesyen2 bagai..asal tutup aurat dah ok ye dok..:D Tapi yang agak2 style tu aku suke jgk la..just admire je, x teringin pon nak pakai..kihkih 


Cukup la tu kot tuk first entry ni..Nanti tade idea pulak nak wat entri lain..Haha..Until then aku nak ucapkan selamat datang kepada rakan-rakan maya sekalian ke blog pertama @damthewriter ! =)


Nota Kakiku : Dah bace? Ace komen ke like ke =P

No comments:

Post a Comment