Sunday 29 July 2012

Blog Mereka Awesome 2nd Edition ?


Assalamualaikum wbt..:)



Hey guys ! Guess what ? What what what ? Hari ni mood aku ada rajin sikit nak wat entry..=D..K lah, b4 ni aku ada wat entry Blog Mereka Awesome ! kan ? So kali ni disebabkan aku rajin, *bajet sket =P* aku nak wat 2nd edition punye plus plus aku akan tambah review section untuk blog mereka yang terpilih..=D..Untuk memudahkan korang paham apa yang aku merepek pagi pagi ni, korang bolehla tengok contoh kat bawah ni..*sory Lyssa sbb mengreview blog anda yer =D*

1st : Printscreen blog anda akan dipertontonkan =)


2nd : Review Section

Blog Lyssa Faizureen sangat best kerana ;
  • Header dia sangat unik, comel (kucing tu yer) =D, n lain daripada yang lain
  • Lagu die best
  • Penuh dengan info2 berguna (tutorial)
  • Great blogger (korang mesti rase nak jengah blog die time after time) =)
3rd : Backlink disediakan untuk blog anda :)
Blog Lyssa Faizureen :)

So sape yang nak blog dia dipilih untuk entry Blog Mereka Awesome 2nd Edition ni syarat2 dia senang je beb..X payah nak copy banner bagai *aku mane de banner pon*, =D

Syarat2nya :

  • Korang just kene gtau apa yang korang suka/x suka kat blog aku ni kat ruangan comment bwh ni yer
  • Hanya 10 blogger yang terawal je k =)
p/s : Sory la kalau prntscreen tu mngganggu privacy korang, tapi just nak tolong promote je..nak join,join..tanak join pi main batu seremban jauh2..=P

K, lah..dats it..i'm waitingggg..cepat,cepat sape cepat dia dapat lerr..=D

*Nukilan @damTheWriter : 7.54 am 9th Ramadhan*



Nota Kakiku : Dah bace? Ace komen ke like ke =P

10 comments:

  1. blog awk pun awesome jgk~ bnyak info yg bleh guna dn bground un bcorak retro lg, cun ape? hehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee,,tenx 4 komen yg membina =)..u'll be the 1st blogger k..:)

      Delete
    2. ni my blog http://sozinhoforever.blogspot.com/ do follow me please!! :3 miw..xoxo!

      Delete
    3. Semua blog awak lawa :)Blog awak awesome jugak! setiap minggu saya mengjenguk di blog awak :)

      Delete
  2. blog ni sangat menarik hati saya dan semua pihak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kepada en blog saya bakal ada blog bru..saya new blogger support me plz :3 xoxo! miaw

      Delete
  3. tulisan besar sngat kot :)

    ReplyDelete
  4. blog ok..kalau kemaskan sikit tulisan mesty lagi ok..

    ReplyDelete
  5. woi sadam!*tone excited* ko ada blog rupanya. ceh, tak bagi tau aku pun.. sib baik aku jumpa ko kat blog ima.. haha... cantik dol blog ko. aku punya tahpape jek..huhu

    pepun, welcome to the club..*clupapapunakutaktau*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..aku baru je buat maa..baru nak jinak2..tu pon dah agk mlas nk mnaip..jmpe kt blog ima? cm mano tuh? cantik? nta pape ad r..haha..tape2..dsbbkn ko puji,ak review blog ko satgi..haha

      Delete