Saturday 14 July 2012

No No No ! Ingat tau kaum Hawa :)


Assalamualaikum wbt :)


Hai apa khabar semua ? Harapnya anda sihat2 selalu..amboi dah dua hari tak update blog ni rasa bersawang je..hee..Yelah,post yang before nie sangat memberangsangkan,trafik tiba2 jadi tinggi..hee..so, slow down lah sikit..K lah,arini bangun2 pagi je terus semak keputusan permohonan degree saya, n alhamdulillah dapat ijazah sarjana muda kimia (analisis forensik) di UiTM Shah Alam..
Walaupun bukan kos yang sy harapkan tapi adalah jugak kaitannya tu..mintak UPU xdapat,mintak USM pon xdapat..mungkin persaingan amat tinggi..huhu..kita pointer beyse2 je,mintak kos yg tough mmg tak dapat la kan..haha..ala,x salah nak mencuba kan :)..

So officially (16.7) if keputusan tidak berubah akan bermulalah hidup saya sebagai seorang mahasiswa degree di UiTM s.alam..Harap2 semuanya akan berjalan dengan lancar..:)

K lah,tadi tengah2 online fb terjumpa la artikel ni dari page IsalamItuIndah..So nak kongsi dengan korang lah..dah di edit skit artikel tu :) Hari ini saya nak kongsikan dengan anda sedikit tips berkenaan

PEMAKAIAN LOCENG DI KAKI ADALAH DILARANG !

Artikel ini adalah daripada laman webIslamItuIndah.my

p/s : Click to enlarge :)










Semoga bermanfaat untuk ita semua..InsyaAllah :)


Nota Kakiku : Dah bace? Ace komen ke like ke =P

No comments:

Post a Comment